FOLLOW | DASHBOARD
Ily Syerra
Girl in the next door ♥

Saturday, October 12, 2013 4:12 AM | 0 Note

Assalamualaikum and hi to all my readers ♥
Woahh lamanya aku tak update. Dah bersawang sana sini blog aku sampai ada sarang labah-labah bagai. Haha. Nampak beno tipunya. Sorry sangat aku tak update blog pun sebab aku busy kerja, uruskan study aku bagai. Actually aku tak ingat pun pasal blog ni. Ini pun ada orang ingatkan aku 'kak syerra tak update blog lagi ke? '. Bukan tak nak update but masa yang tak mengizinkan. Cehh ye la tu ! Haha
Okaay la nak tahu aktiviti apa yang busy sangat sampai takde masa nak update blog kan? Aku busy dengan kerja aku. Yelahh since part time sementara pembantu farmasi. Banyak la jugak ilmu yang aku dapat pasal ubat ni. Then kena ambil darah orang. Okay tu first time kayy? Menggigil la jugak tangan tu pegang jarum. Haha. Bukan senang tahu. But aku kerja pun sebab nak kumpul duit nak beli iphone 5s. So aku mesti ada $$$ kan? InshaaAllah aku akan beli dengan orang tersayang ♡
And baru baru ni aku sibuk kendalikan study aku dekat windfield college . Aku sambumg degree dalam course Business Administration. Aku minat dua course je. Kalau bukan medic, mesti aku ambil business. Aku ada kehendak yang besar. Angan angan besar. So aku kena jadi businesswoman yang berjaya suatu hari nanti. Ameen. So aku memang excited gila nak study. Tak sabar okaay tak sabar. Haha.
Oh ye, haritu aku ada update tentang sang lelaki ni kan? Btw jodoh aku tak lama dengan dia. Segalanya Allah S.W.T dah tentukan. And aku tahu ada yg terbaik untuk aku sebab Allah takkan kecewakan hambanya rite? So korang yang single mingle tu kan jangan lah rasa kecewa sangat okaay? Keep smile always ツ
And you guys !!! InshaaAllah nanti aku akan buka business online shop aku tersendiri. Nak tahu product apa yang aku nak jual so nantikan je okaay? Jangan lupa be my customer okay darling ♥ Maybe aku akan jual like aksesori, tudung. InshaaAllah.
Sejak sejak ni jugak, aku suka sangat photoshoot sendiri. Btw its part from my hobby. Doakan aku dapat jadi model okay nanti. Model muslimah is my dream. Hijab is my life ♡
Okay btw nanti aku update lagi. Sorry tak dapat masukkan gambar. Sedih betul. Tunggu iphone aku nanti. Haha. Btw assalamualaikum guys ♥


Older Post | Newer Post

Entry Author Scream




Hello!Heyy just call me Syerra.
I'm 20 years old.
Keek : syerravilensa93
Twitter : @syerraily
Instagram : Ily Syerra
Im just ordinary girl

Music To My Ears

The Credits

Skin by :Syerra|
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket