FOLLOW | DASHBOARD
Ily Syerra
Busy and Crazy

Sunday, January 26, 2014 11:26 PM | 0 Note


Im stress, stress, stress. Urgh ! -,- too many assignment in which semua kena settlekan, I though Degree lebih senang daripada STPM but Degree lagi susah rupanya. And semua kena catch up sebab Final Exam Semester 1 is around the corner on February ni. *wish me luck . So, aku harap aku boleh menangani semua ni dengan lebih tenang. InshaaAllah, semoga cita-cita aku untuk menjadi businesswoman yang berjaya akan termakbul suatu hari nanti. Ameen. Aku just nak buktikan dekat semua orang yang pernah memandang rendah terhadap aku selama ni biar minda diorang terbuka yang aku bukan macam apa yang mereka sangka aku selama ni. Penakut, Tak boleh uruskan diri sendiri, Tak berkeyakinan, Mudah dipijak pijak. Sorry babe, korang tak boleh nak anggap aku macam tu lagi. Apapun aku tetap akan berusaha nak keep my pointer and target at 3.00 above so that aku boleh buat semua orang bangga dengan aku right? InshaaAllah, aku akan berusaha dengan sedaya upaya so aku target this subject for my final nanti ;

Business Mathematic  - A
Business Statistic        - A+
Principle of Marketing  - A+
Pengajian Islam           - A+
Microeconomy              - B

InshaaALLAH, aku akan berusaha dan selebih tu hanya tawakal kepada Allah S.W.T





Older Post | Newer Post

Entry Author Scream




Hello!Heyy just call me Syerra.
I'm 20 years old.
Keek : syerravilensa93
Twitter : @syerraily
Instagram : Ily Syerra
Im just ordinary girl

Music To My Ears

The Credits

Skin by :Syerra|
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket